yeeeeeeees

YES! Fick ledig, så slutar tidigt på torsdag innan nyår och är ledig fredag, lördag, söndag och måndag!! Minns inte sist jag var ledig så länge på nån rolig helg!! GÖTT! Så nu är det bara att tagga inför nyår, jag och kricki planerade lite handlingslista redan, hehe

Nu gäller det bara att hitta en perfekt klänning. Helst med mycket glitter. Och snyggt smink. Också tänkte jag färga håret ask mörkbrunt ikväll kanske så att jag får bort lite rött. Längtar!! :D

Har förövrigt jobbat idag, 7-14, det var en praktikant där så gjorde typ bara halva jobbet man brukar göra, skönt! Imorn är det dock bröd helt själv + frukt på 6 timmar, måste hinna med mycket, men det går nog. Skönt att sluta så tidigt! Blir även jobb på söndag, helt okej faktiskt, behövs för att göra nästa lön lite roligare :D

Hoppas förövrigt på att Amanda vinner idol ikväll, hon är sjukt mycket bättre på alla sätt och vis. Får en stor chock om alla som röstar tycker nått annat !



Ful bild, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0