a nice party

FÖRLÅT för dålig uppdatering, har varit mycket nu. Till exempel planering, inköp och fixande! Festen vart riktigt lyckad!! Är faktiskt förvånad att det blev så bra som det blev. Ljudet var bra, musiken vart bra, ljuset vart bra. Ja, allt! Det kom över 100 personer, även fast det inte kändes så (p.g.a att alla aldrig var inne samtidigt) Men det gjorde inte så mycket ändå!

Dagen efter var det till och med lätt att städa, bara sopa och torka golven lite grann. Inga spyor, inga krossade glas, ingenting förstört. Och det kom dessutom inga poliser under kvällen. Så jag är nöjd! Fick en väldigt bra presen av typ alla tjejer, en låda med massa smått och gott. Bland annat bakistabletter, dom funkade utmärkt kan jag berätta :D Tack så mycket!

Efter städningen igår åkte jag i alla fall direkt till östavall och åkte skridskor med laget, det var kul! :D Sen hem igen efter en timme och sedan iväg till matfors på middag. Min faster fyllde 40! Fick en födelsedagspresent i efterskott då, ett presentkort på stadium. Så nu äntligen ska jag köpa nya snygga vita converse, jag längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0