äntligen fredag!!

Heeej, är påväg hem nu. Idag har vi inet gjort mycket. Testat prickskytte i nordichallen och ätit lunch. Det där med skyttet gick rätt bra faktiskt! Vilken talang jag är, hehe.

Efter lunchen gick jag på stan <3 lämnade tillbaka en tröja och köpte ett snyggt nagellack och ett par fjäderörhängen. Nöjd! Det jag kommer sakna med att ha prao i 6 veckor är att jag inte kommer kunna gå på stan varje dag... haha. Men sjukt vad pengar jag kommer spara?! Har förresten nästan fixat prao. På björkbackaskolan. Det vekade inte vara några problem, bra!

I helgen blev det inget SM för mig. Vi har ju inte haft några uppgifter att göra (som funktionär) de senaste två dagarna så nu i helgen skippar jag det. Ska bli skönt. Längesen jag var hemma en hel helg! Från lördag till söndag har jag dessutom hela huset för mig själv. Ska bjuda hem jogge på middag, mysigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0