dålig uppdatering, magsjuka och the oc

Ojojoj, dålig uppdatering!!

Har inte haft tid. I onsdags
natt fick älskis magsjuka! Men han berättade det på morgonen då jag skulle till skola. Tyckte synd om han då jag lämnade honom men ville inte bli sjuk själv, haha, så jag åkte på skolan. Bestämde mig även under dagen för att sova i lägenheten i stan. Så det gjorde jag. Ingen idé att åka hem då jag ändå inte kunde sova hos jogge.

Kom hem kl 6 idag, hade fotbollsträning halv 7. Där var vi bara fem st, SUCK så vi höll inte på längre än halv åtta. Efter träningen åkte jag hem till älsk som fortfarande inte är frisk. Lämnade filmer och ett usb med The O.C. Glömde såklart lämna usb minnet hemma hos honom! Såg att det var kvar i väskan då jag kom hem igen, haha irriterande! Men det gjorde inget enligt honom. Har nyss duschat och haft hårinpacknig och smörjt in mig med brun utan sol. Skönt! Ska snart lägga mig i sängen och börja säsong två på the O.C :)

Hade inget roligare att komma med! Bara att jag har beställt en ny klänning till 18 års festen. En tajt jävel! Måste även berätta att nästa vecka blir chill, börjar min praktik på björkbackaskolan + att min födelsedag är på torsdag!! Tänk att jag blir 18! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0