dödstrött

ÅH, skulle göra nästa vad som helst för att få lägga mig på sängen och dö nu! Eller nej, inte dö. utan sova djupt! Är sjukt trött och utmattad. Var trött redan klockan 11 idag. Slitigt att jobba på förskola... Det räcker visst inte med att sova sex och en halv timme tydligen. Gick hem klockan ett idag i alla fall. Mer orkade jag inte.

Har haft fullt upp idag, har planerat festen. Så mycket att tänka på innan allt är klart! Min hjärna går på högvarv den mesta delen av min vakna tid. Sjukt jobbigt! Längtar nästan tills festen är över. Haha, och att den blir rolig. Då ska jag ta det lugnt i hundra år tror jag!

Ska snart på fotbollsträning. Det skulle som sagt vara hundra gånger skönare att lägga mig i sängen, men men. Får göra det när jag kommer hem istället. I min One Piece! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0