en vecka kvar

Jaha, då var man tillbaka i skolan då. Fast på några nivåer lägre, Förskolan, en ny vecka. Har en vecka kvar på praktiken bara sedan är det looov! Skönt. Slutade klockan ett idag. Jag gör det varje dag, väldigt skönt! Ligger i sängen hemma hos jogge nu med datorn i knät. Ska nog sova en stund snart. Är så trött!

Idag får man studiebidraget va? Det gillas. Ska nog till stan och shoppa någon dag på lovet. Längtar! Har en del att göra av med :D




Nått i den stilen skulle vara snyggt förresten? Är ganska sugen.

Kom även på idag att det kanske är dags att börja med körkortet. Bäst att börja på våren. Och skönt att ha det klart... Så jag måste nog ta tag i det. Hörde något om att pappa köper en bil åt mig om jag tar det, så jag måste lyssna vidare om det verkligen stämmer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0