färgbomb

Har nyss skickat en beställning från lyko.se! Blev dom där tre sakerna här nedanför, alltså en fönings spray från Kérastase och schamop/balsam från L'anza plus en färgbomb från Revlon, i färgen 556 mahogany. Köpte en sån istället för en toning, hoppas det blir rätt färg, men det tror jag :) Så nu är jag en aning fattigare. Hoppas det är värt det!

Imorgon har vi en filosofi lektion så då måste jag till skolan istället för på praktiken. Inget fel med det... Ska gå på stan en sväng innan också, hoppas jag hittar nått fint! Helst några partykläder, det här blir ett partyår för mig känner jag på mig! hihi

Nu ska jag snart åka iväg till älskling, ska se på solsidan och big brother, haha. Hoppas det är bra...

Här är färgbomben i alla fall! Eller Revlon Professional Nutri Color Creme 556 Mahogany om ni hellre vill kalla den det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0