grattis på födelsedagen i förskott

Hej! Om en och en halv timme är jag myndig. Lagomt skönt! Det första jag ska göra är att skaffa ett konto på nelly.com, så jag kan beställa kläder själv, haha. Nu är min tredje beställning på typ en vecka påväg. Håller på att leta den perfekta 18-års klänningen. Hoppas på ett bättre resultat nu! Har inte gått så bra de andra gångerna.

Är ledig imorgon, eller har studiedag. Välbehövligt. Jobbigt att jobba med barn! Eller faktiskt inte. Slutade klockan ett idag, skööönt! Det som är jobbigast är nog att vara ute på lunchrasten och spela bandy och frysa ihjäl. Tänk när man var liten och jämt var tvungen att vara utomhus på rasterna? Förstår varför vi protesterade ibland. SÅ KALLT!

Snart kommer min älsk hit, vi ska kolla på "tusen gånger starkare", har läst boken. Rätt bra tror jag. Sen ska vi sova i amandas säng :) Och äta tårta imorgonbitti, hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0