in the club!

Åh vilken skön helg det har varit! Precis som det ska vara. Igår sov jag och jogge hemma hos mig, i mamma och pappas säng. Har inte sovit så bra på hur länge? Varför har inte jogge en sån skön säng? haha.

Idag har jag varit och kollat på hockey med kricket också, trevligt! Ska bli skönt då praktiken börjar vecka 7, då kommer vi kunna synas mycket mer :D Väldigt bra! Är allmänt glad just nu helt enkelt. Har mycket roligt att se fram emot den närmsta tiden och den här veckan kommer troligen mina klänningar hem dessutom! Hoppas för guds skull att storlekarna är bra, för på två av dom är storlekarna redan slut på hemsidan (nelly.com) :S Den här veckan kommer nog min alla hjärtans dag present hem också. Var nyss med när jogge beställde den, haha. Blir bäst då man får välja själv vad man vill ha ;) Inte så romantisk kanske men välbehövlig! Och snygg.

Har nyss ätit lite chokladbollar som jag och jogge bakade. Dom vart tyvärr inga höjdare. Hur kan man misslyckas med chokladbollar? Bra fråga. Imorn är det skola, men jag är inte ens ledsen över det. Det är bara en jävla vecka kvar innan jag slipper skolan i 7 veckor (p.g.a praktik+lov) Så det känns inte helt fel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0