inte så värd dag

Åh vilken daaag! Klockan ringde inte imorse? Eller gjorde den? Vem vet. Jag vaknade i alla fall inte då jag skulle = missade specialidrotten! Åkte till skolan 08.43 istället, kom fram 10 och gick på stan en sväng till lunch. Efter lunch hade jag svenska och skulle även få tillbaka skoldatorn som har blivit ominstallerad. Fick den, startade den, såg att photoshop inte fanns och det var man tvungen att ha... Hmm tänkte jag och gick ner till it supporten igen. Som sa att det bara var att ominstallera den igen. Så jag lämnade in den för ett nytt försök. Det betydde att jag alltså inte kunde jobba på svenskan för där behövde jag datorn, så jag blev tvungen att åka hem. Så idag har jag inte gjort ett skit? Nej. Mest gått på stan!

Får tillbaka datorn på torsdag istället eftersom att vi är lediga imorgon. Jag som behövde en dator!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0