klänningar och semlor!

Hej! Har nyss gjort semlor, mums! Fast jag har inte ätit någon än. Gjorde bara till resten av familjen nu, också tänkte jag göra några till hemma hos jogge. Gjorde inte själva bullarna själv utan bara fyllningen! Smakade en mini bit av en semla och gud vad ont i magen jag fick. Hur ska man orka en hel? haha.



Idag kom mina klänningar från nelly! Är dock lite besviken... Dom var.. inte bra? Inte perfekt. Ingen av dom hade DET. Vill ha en perfekt klänning på 18års festen så jag kanske får leta vidare? Eller så är det skorna det är fel på? Aja, hoppas det löser sig i tid!

Ska snart till joggish i alla fall. Undra om jag ska duscha där eller hemma? Mitt hår är inte ett dugg rent, haha. Måste tvättas! Är lite rädd för att tvätta det så att rödfärgen går ur, men jag får väl tona det igen innan festen helt enkelt istället. Åh märker att allting kretsar kring festen nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0