praktik

Hej, har nyss tryckt i mig en daim. Mamma köpte fel daim till min tårta (skulle vara marabous, inte vanligt) så nu vart det massa över, woops. Borde egentligen ha ätit middag istället? Nu är jag mätt, bra. Den här veckan har varit och kommer bli en riktigt onyttig, usha! haha, får ta det lungt nästa vecka istället. Men den här veckan är faktiskt den röda veckan, haha.

Idag var min första prao dag! För igår hade björkbackaskolan studiedag. Känns skönt att veta att nästa gång jag kommer tillbaka till john bauer så är det april! :D

Det gick bra idag i alla fall, ungarna går bara till 1, så det kommer troligtvis bli korta dagar härdanefter. Måste även berätta att min födelsedag är sjukt nära nu. Inte illa. Så allting känns verkligen helt okej just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0