Skid-SM

Åkte till skolan 12.44 idag. Eller skolan och skolan. Åkte dit för att vi skulle vara funktionärer på SM idag. Det håller på hela veckan. Vi i klassen ska vara med på skidorna på södra berget. Var där från 15.30 till 18.00, och vi gjorde INGENTING. Förutom att kolla på då killarna åkte sprint. Det fanns liksom inget att hjälpa till med? Det var nog fler funktionärer där än publik, haha. Får väl se vad vi får göra imorgon... Fick i alla fall se Charlott Kalla. Eller hur hon stavas. Hon spurtade förbi mig på skidorna, haha.

Nu är jag i lägan i stan. Tänkte kika på ett avsnitt av O.C snart <3333
Annars ska jag inte göra mycket. Kanske äta en apelsin och sen SOVA. Är sjukt trött... Sovmorgon imorn till 10 kanske? Hoppas på det, får nog ett sms av klassföreståndaren snart...

Ska även leta efter en grym klänning att skicka efter. Vill ha något snyggt till min 18-års fest! ;)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0