skidor = inte min grej

Kom precis hem. Idag har det varit en ganska onödig dag! Nej förresten, ingen dag är onödig... Men jag har bara inte gjort någonting nödvändigt. Get it? Vi var på södra berget idag igen och skulle vara funktionärer. Bara de att dom har för mycket funktionärer och för lite uppgifter. Så vi fick göra.. ingenting! Kolla på skidtävlingarna igen precis som igår. Men skidor är inte riktigt min grej.

Det är tråkigt! Man står på sidan och kollar på starten. Då får man se skidåkarna i 10 sekunder innan dom försvinner in i skogen. Efter det får man vänta i 10 min innan de kommer tillbaka och visar sig i 10 sekunder till för att sedan åka iväg igen o.s.v!! Jag gillar inte att bara stå att vänta + att jag inte har någon aning om vilka dom är, haha. Fick i alla fall se Marcus Hellner, Charlotte Kalla, Anna Haag, och Emil Jönsson. Tur jag har klasskompisar som kan förklara vilka de är, haha ;) Annars hade jag varit rätt chanslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0