söndag

Hej! Idag ska jag till jogge. Hoppas han är bättre! Hade tänkt städa och byta lakan och handdukar. Och handla lite åt han kanske. Och förhoppningsvis sova där!

Imorn börjar min första praktikdag. Eller egentligen börjar den på tisdag, för jag sa att jag skulle komma på tisdag. För jag har en lektion på måndag som jag trodde jag skulle behöva gå på. Men nu behöver jag inte gå på den. Så frågan är om jag ska gå till praktiken imorn även fast de inte förväntar mig där? ÅH vad krångel. Kan liksom inte ringa heller, dom jobbar inte helger ju. Så jag ska nog gå dit lite tidigare...

Nu ska jag gå upp och fixa i ordning mig och packa allt jag behöver idag/imorn hos jogge. Tänkte inte komma hem mer idag. Måste även fixa en matlåda för imorgon. Men jag hoppas faktiskt att jag får äta skolmat på boberg. Gratis. Så jobbigt att ha med låda varje dag, haha. (intresseklubben antecknar)


Längtar till på fredag! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0