städa, plugga, laga mat

Hej! Äntligen en lördag då man får sova ut, sjukt skönt. Vid halv 11 stack jogge på fotbollsmacth och då passade jag på att städa hela lägenheten. Finns det nått bättre än ett rent hem? Tror inte det!

Har nyss gjort klart (typ) hela rehabiliteringsuppgiften. Bra gjort av mig att ta tag i den. Ska snart väcka jogge som däckat på sängen så vi kan gå och handla. Tänkte göra hembakat pizza hemma hos mig ikväll. Sedan ska vi nog gå över till hans familj ett tag också, för att tillslut gå till mig igen och sova i mitt hus. Är ensam hemma tills imorn, skönt :D Längesen han var där måste jag säga så det var på tiden.

Men först så ska jag gå och sminka mig. Då vet ni det också :)   

Det är förresten bara 12 dagar kvar till mig 18-års dag nu. Sjukt nära ju. Nyss var det typ 2 månader kvar... Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0