a lovely monday

hejhallå

Åh vad jag älskar måndagar! Börjar halv 9 och slutar 10, underbart! Så jag kom hem kvart i 12 idag och Jogge slutade från jobbet samma tid, perfekt. Nu har jag en hel dag kvar att inte göra ett skit på. Vad skönt det ska bli. Ska läsa klart min SOLO tidning jag köpte förut också tänkte jag gå på ica och köpa en fin lampa, ja dom har faktiskt lampor där. Funderade på om jag kanske skulle kolla på erikshjälpen innan, men jag är inte tillräckligt tålmodig för att vänta. Det är bara öppet tis-tors-sön. Har jag fått en idé om någonting så ska det göras NU!

Ikväll ska jag förhoppningsvis beställa biljetter till Emma i Ängelholm. Hon har 18års fest inte nu till helgen men nästa. Det blir kul! Så längesen jag var där. Det är bara lite krångel med biljetter.... Hoppas det löser sig!!
I övrigt så längtar jag till fredag. Då är det gymnasiefest igen! Great! Kommer ca 1000 pers kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0