a perfect year

Vart ett rätt mysigt nyår. Maten som jag gjorde blev jättegod! Efter att jag och jogge ätit gick vi över till jogges familj ett tag, spelade bowling på Wii och spelade "vem kan bli miljonär" med hand familj. Kul! Sen gick vi över till mitt hus och då kom Alex och Bella. Kikade lite på hockeyn (Sverige vann) och åt gino till efterrätt! Rätt var det var så blev klockan 12 och då blev det ett nytt år, om någon nu missade det;) Känns inte som ett nytt år nu? Men det är det i alla fall och jag har bestämt mig för att göra det här året perfekt! :)

Nu är jag hemma i huset igen,
Jogge jobbar. Funderar på att baka några goda muffins eller något. Hoppas vi har alla ingredienser bara. Baka är alltid bra att göra då man har tråkigt! Tycker ni inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0