bokat och klart!

Promenaden till ica igår slutade med en busstur till Östavall! Efter jag varit på ica mötte jag upp Kricki och Isabelle som skulle hem till Kricki. Och då frågade dom om jag ville hänka, klart jag ville! Hade dock inte med mig busskortet så jag blev 40 kr fattigare men det fick de vara värt!
Hos henne kollade/bokade vi stuga i Vemdalen 5-8 maj. Blir sjukt kul! Det är vårforum då. Längtar! Det vart dock en liten tabbe och 240 kr dyrare per person än vad vi räknat med, men äh. Man lever en gång och det är nu!


När jag kom hem klockan 6 så bokade
jag klart resan till Emma den 20 januari! :D Så nu är allt klart, känns underbart! Kommer till henne fredag den 21 och åker hem söndag den 23, en ganska kort tripp men vill inte missa skolan för mycket. Blir kul ändå :D

Hade ont i huvudet hela dagen igår,
säkert för att jag klev upp så tidigt (05.30) På kvällen tog jag 2 alvedon men det fungerade inte på mig så jag somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk?! Så idag orkade jag inte med skolan. Har ont nu också, fattar inte varför! Får se om jag tränar fotboll ikväll eller inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0