home

Hej allesammans.... Har haft en bloggfri helg som ni kanske märkt. Har gjort andra saker och har inte haft tid att blogga. Så det så.

Kom i alla fall hem igår tänkte jag säga, men sen kom jag på att jag faktiskt kom hem imorse klockan 6. Känns inte så. Har inte ens hunnit träffa min älsk än, han jobbar ända till 10, känns inte bra!

Det var kul i Skåne i alla fall, vi har haft det mysigt! Kokat pasta, fixat lokalen och varit på fest! Man kände sig dock lite vilse bland 60 okända skåningar men det gick bra. Festen var kul men avslutades inte på ett bra sätt, hoppas det är bra nu i alla fall!

Jaja, idag bytte jag jeansen till de ljusa. Äntligen. Också hittade jag en perfekt partytop på gina. Perfekt var ordet! Men velig som jag är kunde jag inte bestämma mig för rosabeige eller svart. Vill ha båda ju! Fick bli en beige... Än så länge i alla fall. Kommer säkert sluta med att jag byter till svart ändå. Eller köper en svart också!

 

Fina bilder vaaa... Sådär ser jag ut efter en dag i skolan och utan plattång. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0