I like it

Hemma nu efter en dag i stan. Hittade det jag skulle ha typ, bra! Köpte en klädställning, galgar, en blomma, en kudde, ett vitt linne, en mascara och en eyeliner. Bra där!

Mitt rum vart super, känns jättebra. Knäppte några fina bilder med min mobilkamera som suuuuger men det får ni ta. Måste ha en ny kamera!!





Såhär vart resultatet. Har även massor av nya kläder där, perfect! Klädställningen är från Ikea, kostar bara 89kr!

Satt på sängen då jag knäppte så det här är den lilla yta jag har i mitt rum (nåja, nästan) Men den använde jag väl tycker jag! Ikväll ska jag ha tråkigt och inte göra ett skit, ingen vill vara med mig :( Ska hoppas på att jag får låna syrrans dator så jag kan se south park eller något, också har jag en ben and jerry's som väntar på mig i frysen. Hoppas ni andra får en roligare lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0