i missed the train

Hej. Idag hände en sak som har hänt 1000 gånger innan. MIN KLOCKA RINGDE INTE! Blir ju galen. Den kan inte ha ringt för då hade jag flugit upp. Jogge sa att den inte har ringt också. När jag vaknade kände jag på mig att något inte stod rätt till. Kollade på klockan och såg att den var 06.22?! Tåget gick 06.13. Bra jobbat! Hade en lektion idag, idrott kl 08.30. Och det går inget annat tåg så idag blev det ingen skola...

Och nu tror alla bara,
"åh hon orkar inte osv, hon missade med flit så att hon inte skulle behöva göra maxtest osv" Men tro vad ni vill bara jag vet sanningen så är jag nöjd =) Hade velat gått idag för jag vet inte om jag kan gå på nästa måndag för jag kommer hem 05.30 från skåne då. Vill ju inte missa flera idrotter ju! Vill ju ha betyg som alla andra right??

Jaja, nu tänkte jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0