i'm coming home

Fullt upp i mitt liv nu då.. Därför jag inte bloggat. Torsdag har jag ingen aning om vad jag gjorde. Var med jogge i alla fall, fredag blev det klippning = lite kortare hår och sen blev det skola. Efter skolan vart de klassmys i lägenheten. God mat, massa godis + titanic. Idag(lördag) så har vi varit på torget i sundsvall och varit funktionärer. Det var lilla vasaloppet för små barn och vi gav dom fika och gav ut medaljer, det var rätt kul, haha. Barn är faktiskt söta!

Nu äntligen är jag påväg hem till Ånge. Känns som att det var 100 år sen jag var där? Blir skönt i alla fall! Ska inte göra ett dugg fram till måndag. Då det blir skola igeeen. Ni hör ju, vilket liv jag har! Skola, skola, skola.

Så roligare inlägg än detta får ni inte! bye!



Dags för en tur till ett annat land snart igen kanske? röstar för grekland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0