KOS

Nä vet ni vad, jogges familj har bokat resa till Kos i juni. Avundsjuk kallas det! Vill också boka nuuuu! Och jag vill också till Kos.

Så jag och jogge funderar på vår tredje utomlandsresa tillsammans, denna gången till Kos (jag<3grekland). Blev så sugen på Kos efter att jag sett bartenderskolan. Och att mamma sa att det fanns FLERA bargator där gjorde inte saken bättre;) Vi tänkte vara borta två veckor. Och någon dag ska vi åka båt över till Rhodos och hälsa på hans pappa och släkt och kanske stanna där en natt. Måste ju få med lite av Rhodos med!! Fan vad skönt det ska bli. Om det blir och det hoppas jag! Jag längtaaar!! Utomlands två veckor för första gången i mitt liv :) SKÖNT DET SKA BLI!







Så nu tänkte jag sätta mig ner och börja söka jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0