ledig onsdag

Heeeej!

Smet från skolan idag. Frågar jämt svenskaläraren om jag får gå vid två och fortsätta med arbetet på tåget. Men idag pallade jag inte fråga, haha. Så jag smet.

Ska strax äta middag, rester från igår, mmmmums! (eller?) Sen blir det fotbollsträning. Hmm, inte så sugen på det? Hade spec fotboll på skolan idag med så jag känner mig nöjd. Jaja, ska dit i vilket fall. Sen ska jag hem till min bOyFrIeNd och kolla på film hela natten. Om jag orkar d.v.s, sov 4 timmar inatt! Anledningen till att jag kan kolla hela natten är att jag är LEDIG IMORGON! Fy satan vad skönt det ska bli!! Har dock en del skoljobb att ta tag i? Boring. Men om jag känner mig själv rätt så skjuter jag upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0