macadamia oil

Fredag idag... Måndag och skola börjar närma sig :(

Men det är skönt att det är fredag i alla fall,
ikväll blir det nog lite fredagsmys! Det känns som att det var längesedan sist. Men innan fredagsmyset börjar har jag en hel dag att ta vara på. Ska börja med att tvätta håret och göra en inpackning med lite produkter jag fick i julklapp.


Från Macadamia natural oil, superbra!
Kanske slänger in en ansiktsmask också?

Imorgon ska jag till stan! Perfekt ju
, mamma ville dit. Då kan jag ju äntligen köpa klädställningen! I can't wait! Kanske även ska kika på h&m efter något snyggt, har presentkort där. Också ska jag köpa en mascara, min har torkat ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0