mahogny

Jag bokade förresten en välbehövlig klipptid idag. Känns skönt! Men eftersom att jag typ aldrig är hemma i Ånge på dagarna så är det svårt att få till en tid. Får säga "neej, onsdag kan jag inte... Men torsdag nästa vecka då? Nja då kan jag inte heller" osv. Pinsamt, haha.
Men jag lyckades i alla fall få ihop en tid. På fredag morgon klockan kvart över 8! Haha. Sjuk tid. Kommer typ komma dit nyvaken med rufsigt hår åt alla håll. Men hellre det än att vänta flera veckor. Har sovmorgon på fredag och ska åka buss 09.40 så jag hinner nog till skolan ändå. Skönt det ska bli att klippa sig i alla fall! Sen ska jag låta håret växa ut låååångt. Och efter det färga det.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0