packa packa packa

Nu ska jag snart dra hem till jogge. Ska bara duscha först... Och packa lite. Hatar all stress, packa hit och dit och bo på tre ställen samtidigt. Haha. Hatar att packa helt enkelt! Gör det i princip varje dag då jag flänger runt på alla ställen. Är hos jogge, hemma och i lägenheten i stan varje dag. Man måste alltid koncentrera sig på vad man ska ha på sig imorn, vilka saker man behöver då osv. Och nu är klockan mycket så när jag kommer hem till jogge så kommer jag måsta sova typ, kuuuuul... Jaja tror ni fattade grejjen i alla fall, att jag är LESS!

Så det ska bli skönt att ta en paus och åka till Emma i skåne i helgen! :D Måste hinna en sväng på stan med för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på hennes 18-års fest....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0