sista lovdagen

Hej! Sista lovdagen idag. ÅHNEJ! Gruvar mig mest för att kliva upp halv 6 imorgon. Kommer inte kunna somna ikväll heller eftersom att jag sov till 11. Men det gjorde jag lite med flit... men jag VILL INTE KLIVA UPP TIDIGT! Kan inte någon bara flytta john bauer gymnasiet till Ånge? Haha. ORKA SUNDSVALL. Är så less, Usch.

En hel jävla termin kvar! Men om typ 5 veckor har jag APU. I hela 6 veckor. Tre veckor först, sen är det sportlov i en vecka, och sen har jag tre till. Vart jag ska vara? INGEN ANING. Men en sak vet jag och det är att jag fyller 18 på en av APU veckorna ;) Ska i alla fall vara i Ånge så då slipper jag åka till Sundsvall på 7 veckor! 7 veckor! Vilken lycka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0