tiden räcker inte till

D Ö D S T R Ö T T  kallas det... Det är inte ett dugg kul att ha varit vaken sen halv 6 imorse. Skulle kunna gå och lägga mig redan nu. Men nu är jag påväg hem istället. Efter typ 10 timmar i Sundsvall... Har så mycket att göra och fixa innan jag åker imorn kväll! Hinner ju inte med allt!! Blir galen, måste packa en massa + tänka ut allt jag ska ha med mig, köpa fika+tidning, laga ett par skor, leta fram några festkläder, tvätta håret, raka benen m.m.m.m.m.m.. PLUS att jag vill hinna vara med jogge innan jag åker. Det blir tajt. Med tanke på att jag kommer hem kl 18 idag, åker 6 imorgonbitti och kommer hem 18 imorgon. All denna skola! DÖÖ! Den snor min tid!

Sorry för alla arga och aggressiva inlägg på senaste tiden men kan inte hjälpa det!



(motsatsen till mitt liv just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0