tisdag

Har nyss ätit frukost, blev havregrynsgröt och en banan, nyttigt! Ska snart fixa i ordning mig och sen gå hem! Ska bli skönt. Längesen jag var hemma känns det som. Tänkte installera en dataskiva jag fick i julklapp, teorifrågor för körkort! Dags snart kanske? Tänkte testa och se om det var svårt eller inte :)

Har inga bilder eller någonting roligt att berätta.
Och snart börjar skolan. Det börjar faktiskt kännas bättre och bättre. Kanske för att när den börjar så kommer jag börja träna igen. Och just nu känner jag mig som en degklump! Haha, har inte tränat på hela lovet...

Längtar till söndag i alla fall, då ska jag
och jogge spela bingolotto :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0