Mr mustasch

Jag lyckades få åka med 2 tåget hem idag, det hade jag inte räknat med! Vi skulle skriva klart en artikel tills idag och jag hade inte ens börjat. Men jag skyndade mig att slänga ihop något som vanligt och gjorde i alla fall klart två tredjedelar... Hann inte allt men jag fick göra klart resten tills imorn, tur man har en snäll lärare! Vi hade betygsnack också för svenska B, fick reda på att jag haft MVG i allt vi gjort + nationella proven. Så MVG blir mitt slutbetyg förhoppningsvis. Kändes skönt måste jag säga! Men svenska är ett av mina bra ämnen och något jag tycker om.

Nu ska jag slänga ihop någon middag om vi har något bra hemma det vill säga... Tog med mig en matlåda till lägenheten imorse som jag skulle ha som middag idag egentligen men nu blev ju den kvar där... jaja, sedan ska jag vänta på fotbolls träningen som börjar kl 7 idag om jag inte är helt borta. Ska bli kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0