redhead

Mina vänner tyckte det var dags att hitta på någonting då jag skrev på bloggen att jag längtade till söndag och bingolotto, haha! Vilket slött liv man får av lov alltså, galet! Så imorgon kommer kricki och elin hit till Ånge, får se vad vi hittar på, något trevligt säkert;)

Har nyss färgat mitt hår. Det vart rött. Har inte riktigt kollat resultatet än, ska göra det nu, brb... Jo det blev faktiskt rätt bra! Tog ett kort. Så här är före/efter bild med min superbra mobilkameranot.
Såklart syns det ingen skillnad på bild, tråkigt va. Men men! Det är mer rött i verkligheten. Jag vart faktiskt riktigt nöjd, känns som att det till och med kommer bli rödare och rödare med tiden eftersom att jag gillade det..






Kommentarer
Postat av: kricki

eeeehhehee

2011-01-04 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0