välkommern ombord

Insåg förut hur lätt den här veckan kommer bli. Eftersom att jag missar både idag och på fredag. Skönt faktiskt! Börjar längta lite efter att åka till Emma nu också. Det var längesen jag åkte någonstans förutom till Sundsvall. Gruvar mig dock lite för att åka själv men det får väl gå. Såg att biljetterna fanns hemma i alla fall! Åker torsdagnatt 01.27 :)



Ikväll ska jag inte göra ett skit, möjligen kolla på top model och det okända... Jogge slutar inte förän 22.15 idag så jag har inte bråttom hem till han än. Fast visst vore det skönt att komma till en nystädad lägenhet förresten....

Imorn är det fotbollsträning. Längtar faktiskt, det är skönt att träna! Måste börja ge mig ut och springa snart igen också, om bara snön kan försvinna lite till? För det är faktiskt inte lika kul att springa i snö/slask :/  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0