wct adidas någon?

Nu har jag äntligen köpt hårtoning, det vart mörk mahognybrun. Ska nog fixa det ikväll, hoppas det blir bra! Verkar bli väldigt rött i alla fall.



Hela denna veckan är det SM veckan i sundsvall. Vår klass ska vara funktionärer på södra berget för skidorna. Blir nog roligt! Plus att vi kommer missa skolan en del... Men däremot så ska vi vara där både lördag och söndag. Jobbigt! Men det spelar nästan ingen roll, vi kommer få vara lediga många onsdagar efter det, så det väger nog upp.


I övrigt så har jag sjukt ont i ryggen. Den känns typ sne? Har försökt knäcka den några gånger men nu blir det bara värre, haha, illa.

Ingen som vill köpa en adidas wct-jacka av mig förresten? Den är svart med guld ränder, knappt använd och storlek 38, men skulle nog säga att den passar en 36a. Kostade 700kr då jag köpte den, tänkte sälja den för 350kr. Bild kommer, någon som är intresserad??



Såhär ser den ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0