det var på tiden linnéa

Hallå!

Idag tog jag fingrarna ur röven
(fint uttryck) och beställde tid för synundersökning. Fick den på torsdag 10.00. Så att jag kan få övningsköra alltså. Måste gå en kurs också men sen så! Jag börjar faktiskt bli lite sugen på körkort nu när alla kompisar är på gång... Så nu känner jag mig faktiskt nöjd med mig själv, slipper jag oroa mig över det där nått mer. Det är den där synundersökningen som har dragit ut på det hela!

Jag beställde även klipptid, imorn 9.30. Också har jag jobbat 6 timmar och tränat fotboll idag. Ska väl snart ta en dusch och åka och möta jogge :)

Måndag idag i alla fall, får hoppas det blir en bra vecka! Men det tror jag nog, har 3 paket som förhoppningsvis kommer i veckan. Har beställt hörlurar, kamera, minneskort, solkrämer och 2 bhar. Och idag fick jag paketet från h&m där det var höstskor och en väska. Kommer vara pank sen! Om man räknar bort pengarna jag lagt undan till Rhodos. Men dom här sakerna var sånt jag faktiskt behöver utomlands :) Förutom höstskorna då såklart.

Laddar aldrig upp bilder men nu tänkte jag vara snäll och visa 3 st på Oskar Linnros :) Kommer nog bli ändring på det här med bilderna då min kamera anlänt!




Lite roligt att den där killen till höger gick i min klass i sjöfart för 2 år sedan, haha. Såg det nu!


genom eeeeeeld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0