fredag

Hola people!

Jobb, jobb... Och match igår och match idag.
Inte så myclet tid över till er tyvärr. Mest till min pojkvän :) Jobbet går bra i alla fall. Längtar till lönen! Då ska jag spara lite till fickpengar inför Rhodos resan och resten ska jag väl shoppa upp på massa saker jag vill ha! Dags att köpa en kamera bland annat, och tandblekning kanske och en massa produkter från TVÅL. Kläder ska jag nog vänta med att köpa till hösten... Har nog så jag klarar mig. Det ända jag använder i sommar är ändå ICA kläderna, haha. Fast jag beställde faktiskt en klänning idag. Tänkte ha den på gatufesten, hoppas den är bra!



VILA Zan Maxi Dress Marine Blue på Bubbleroom.se

Men nu ska jag äta vattenmelon, dricka cola och kolla på film med bästa! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0