get a life

Aaaaahhhh vad less jag är. Jobb jobb jobb. Hem och duscha, sova, äta frukost, jobba, jobba, jobba. Drömmer till och med om jobbet?.....

Inte nog med det så ska jag ha hand om brödet torsdag, fredag och lördag. På lördag ska jag göra en beställning på typ 50 limpor och 120 kanelbullar! Plus att jag ska hinna göra det vanliga brödet. Det betyder övertid. Den enda dagen jag slutade tidigt, d.v.s kl 13. KUUUL! Jaja, ska grina lite till och sen tänka på alla pengar som kommer om typ 10 dagar. Då är det nog värt det...  

Nu har jag slutat för idag i alla fall så jag ska iväg och tälta med några brudar. Fast jag ska inte tälta, kommer bli sjuk då känner jag och om jag är sjuk kan jag inte jobba! :p Så jag sover hemma. Men ska i alla fall dit och umgås! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0