helt slut nu, 9 dagar kvar

Hej! Dagarna bara flyter på. Tänk att det var 6 dagar sen sist jag bloggade?! Sorry för den! Vad som har hänt sen dess är väl inte så mycket. Gatufesten i fredags bara. Det var helt okej kul! Fick i alla fall se Oskar Linnros. Missade Veronica Maggio och Daniel Adams-Ray i lördags dock. Ska försöka sluta sörja över det snart. Och hoppas på att få se dom ett bättre tillfälle! Jobbade ju som sagt i söndags så kunde inte gå på lördagen. Men ville heller inte byta bort passet då jag tjänade 210 kr timmen?! Det vore väldigt dumt bara :D

Men nu ni mina vänner så har veckan jag fruktat startat. Jobbar 11 dagar i sträck. Har gjort 2 av dem nu. Så då är det 9 dagar kvar. Mattesnillet! Tror helt ärligt att jag kommer att tyna sönder och ligga och sova i ett dygn torsdag nästa vecka då jag är ledig. Man blir så slut! Men har räknat ut att jag kommer tjäna sjukt mycket pengar i alla fall, huvudsaken det.


Har inga fina bilder att visa. Har ingen kamera. Men jag tänker införskaffa en snarast! För min nästa lön :D Okej, inte hela. Måste spara fickpengar till Rhodos också. Ca 5 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0