jobbiga dagar

Hej! Idag har jag hunnit med mycket, klippt mig, jobbat och tränat fotboll. Tränar fotboll för tredje dagen i rad, imorn är det fjärde! Det känns i kroppen. Förhoppningsvis märker jag att det var värt det på söndag.

Aja, ska hem till jogge snart. Funderar på att duscha där. Då kan man duscha längre än 10 minuter innan varmt vattnet tar slut i alla fall, sen ska jag väl mysa ner mig i soffan själv och sen sova. Jogge spelar fifa med kompisar!

Tog på mig att jobba lördag också. Så nu kommer jag jobba 6 dagar i sträck. Har fått 2 extra dagar den här veckan. Jobbigt just nu men jag kommer tacka mig själv i Augusti! För då blir det shopping!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0