lön snart!!

Snart har jag jobbat klart mina 11 dagar. På torsdag äntligen är jag ledig!! Ska bli så skönt. Även att vara ledig i helgen :) Men det kommer dock bli mycket fotboll då, träning torsdag, lördag, söndag. D.v.s alla dagar jag är ledig. Men, men. Jag som hade tänk åka till stan, får väl försöka hinna med det ändå :) Just nu lever jag bara på tanken att min lön kommer snart! Om några dagar. Åhhh vad jag kommer slösa!

Om ungefär en månad är det dags för Rhodos. Ska bli sjukt skönt att chilla i 2 veckor!! Ligga på stranden och läsa en bok, och äta god mat!! Men innan dess tror jag inte det händer så mycket mer roligt faktiskt, lite synd!
Börjar 12 imorn, känns som en ledig dag nästan, har börjat 7 allt för många dagar. Plus att jag BARA jobbar 6 timmar, wihoo!



Emma har förresten varit hemma i veckan, funderar på att åka ner dit snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0