lön!

Hej! Lön idag, skönt! Som jag längtat. Fick dock lite mindre än vad jag trott att jag skulle få... Men det stämmer väl säkert ändå, ska kika lönespecen när jag kommer på jobbet, börjar 12 idag.

Eftersom att jag ska spara typ 8000 till fickpengar inför rhodos, ska köpa en kamera och är skyldig mamma, pappa och amanda pengar så blir det inte så mycket pengar över till annat. Lite tråkigt faktiskt. Ska nog köpa de nödvändigaste sakerna nu bara, typ lite smink, underkläder och så. Så får jag köpa höstkläder för nästa lön och hoppas på att jag får jobba mer i höst, haha. Men som det lät på chefen så blir det så:)

Men sen så väntar jag på två paket också, med höstskor, en liten väska, nya hörlurar och minneskort till kameran jag ska köpa. Har fan 7 räkningar den här månaden, har beställt så mycket saker, haha. Men paketen som kommer nu behöver jag nog inte betala denna månaden i och för sig!

Jaja, jobbar 12-19 idag och sen har jag helg! Skönt, det var ett tag sen jag var ledig helg. Imorn ska jag förhoppningsvis till stan och på söndag blir det nog fotbollsträningar hela dagen. Tur det, känner att jag blir rastlös av att inte jobba:P Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0