snart jobb

Hej! Sitter i soffan nu och tar det lugnt... Har ett tag till på mig innan jag ska börja göra mig i ordning :) Klev upp lite tidigare för att hinna göra något. Men sen blir det Ica och ta hand om frukten!

Jag längtar sjukt mycket till veckan är slut så det blir helg och ledighet någongång. Och gatufest. Längtar även tills klänningen jag beställt kommer. Och till nästa lön. Och sist men inte minst Rhodos, det är nästan bara en månad kvar dit nu! Sjukt snabbt har det gått. Och när jag kommer tillbaka så är det skola igen... Tredje och sista året.. Bara att hålla ut! Läste förresten i tidningen att vi på John bauer ska få äta lunch på resturanger i stan istället för i matsalen, för den ska dom ta bort. Verkar som en bra ändring !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0