will i survive

Hej! Fick reda på idag att jag jobbar söndag!!! Typiskt då. Det stod inte i mitt schema hemma, därför jag inte visste det... Jobbar 11.30-20.30. Det betyder att det blir svårt att gå på gatufesten på lördag. Kan ju inte sova i stan då utan måste åka hem med nån buss om det går. Hoppas det... Och det får nog bli nyktert. Så jag får helt enkelt gå dit på fredag istället... Blir nog bra ändå. Frågan är om jag ska betala in mig båda dagarna bara?

Blev både glad och ledsen då jag fick reda på det, ledsen för att jag ville på gatufesten, men glad för att man tjänar jävligt bra på söndagar. Dubbel lön. Så inte helt fel. Kommer vara sjukt rik efter nästa lön!

Men då ska jag jobba mycket också. Jag jobbar 11 dagar i rad med start söndag. Kommer nog bli ett litet helvete. Får hoppas jag överlever...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0