bye bye!

Hej! Idag slutade mitt liv, skulle man kunna säga. De 8 eller 9 veckorna som kommer nu kommer bestå av jobb. Ungefär 5 dagar i veckan. Så hejdå! Haha. Nej men jag kommer inte ha så mycket annat för mig tror jag. Jobba sen komma hem och vara helt slut innan man ska börja jobba igen... hmm... kul! Jaja, ser i alla fall fram emot Rhodos resan med min underbaring, älskling och min motsats. Haha. Ja, vi är sjukt olika varandra, jag och jogge!

Men duktiga som vi var i alla fall så hittade vi en resa till Rhodos i två veckor för bara 3000 kr. Helt sjukt billigt?! Plus några hundralappar för tåg dit och hem. Men det är ändå sjukt mycket billigare än ifjol då vi bara åkte en vecka. Nice! Så medans jag jobbar ser jag fram emot det och alla pengar jag tjänar och alla kläder jag kan köpa till hösten... Har kommit på att det inte är nån mening att köpa sommarkläder då det är vinter större delen av året. Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0