Fick en chock..?

Hej! gick nyss in och skulle kika hur mycket pengar jag hade... Och fick en chock! Såg att jag skulle få lön imorn, och tydligen så ska jag få typ 5 gånger så mycket som jag hade räknat med?! Fattar ingenting!? Hoppas jag får en lönespecifikation den här gången i alla fall... Så jag förstår lite bättre, haha. Fick så mycket som man får om man jobbar 3 veckor kommunjobb. Och jag har max jobbat tre dagar?! Men man ska väl inte klaga när man får mer än man trodde. Känner mig rik nu! :D Ska dock spara det mesta :)

Nu längtar jag ännu mer till helgen! :D Det blir dessutom en fest till, eller två. Ska nog på 50-års kalas på fredag på dan och på kvällen ska jag nog till stan och gå ut med tjejerna. Och sist men inte minst ska jag ju till viskan på lördag. Kan inte bli annat än succé! Speciellt då Emma kommer hem ikväll, ska strax åka och möta henne :D

Imorn blir det jobb precis hela dagen, 9-19. Sjukt lång tid. Typ lunch OCH middag på jobbet. Men, men. Pengar, pengar, pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0