gäddor är inte min grej

Hej! I söndags sov jag, elin, kricki och madde i elins stuga i byberget. Bra start på lovet! Vi gav oss ut på sjön och fiskade gädda, haha. Inget jag rekommenderar med mig i båten :p Speciellt inte när fiskarna hoppar upp ur vattnet med gapet öppet och riktat mot mig?!

Resten av sommarlovet kommer att bestå av jobb, matcher och träningar känns det som. Får hoppas att jag hinner klämma in något kul där emellan, förutom midsommar och gatufesten som redan är planerad! Det är så sjukt bra att jag inte jobbar några helger! Men det känns ändå som att tiden inte riktigt kommer att räcka till. Som tur är så drar jag nog till Rhodos på slutet av sommaren. Så det blir nog bra ändå :)

Idag är det träning, imorn blir det nog stan och på torsdag jobb och match! Fullspäckat schema.. Men sen helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0