leg kontroll

Hej! orkar egentligen inte skriva nu... Men jag tror jag gör det för att slippa diska all disk? Sen ska jag slockna på 1 sekund i sängen. Sov så dåligt inatt och har jobbat 10 timmar idag så det BEHÖVS!

Det var förövrigt en rätt okej dag idag. Har inte gjort något annat än att sitta i kassan. Men det resulterade i att jag kan dom viktigaste PLU koderna utan till nu! :D Det var även en "leg kontroll" idag eller vad man ska säga, det kom in två unga killar efter varandra, den ena ville köpa snus och den andra öl. Men båda två hade "sprungit bort legget" Så tyvärr fick dom inte köpa av mig! Tur var väl det för det visade sig att det var en kontroll som ica butikerna gör ibland. Killarna var egentligen bara testpersoner som åker runtför att se till så att butikerna sköter sig. Så jag fick godkänt för att jag sa nej åt dom i alla fall :D Nice!

Imorn jobbar jag 4 timmar sen spelar jag match och sen är det heeeeelg! Stan på fredag och viskan på lördag. Har fixat typ allt förutom kläder, men jag hoppas det löser sig. För jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0