midsommar, jobb och rhodos

Hej! Känner att jag har en grymt rolig blogg nu med massor av inlägg och bilder och sådant roligt. Eller? Njaa... Har ingen lust att blogga faktiskt, Men det kommer väl :)

Det jag tänker på mest just nu är Rhodos resan. Den blir nog den 13-28 augusti. Blir nog kanon, det ända minuset är att fippla ihop med tåg, flyg, och ett bra hotell. Det är ett jävla pussel! Ska bli skönt då det är bokat och klart i alla fall! Då har jag något att se fram emot då jag sliter på Ica hela sommaren ;)

Det jag tänker på näst mest är midsommardagen! Då blir det viskan med alla tjejer, fan vad roligt det ska bli! Emma kommer hem till och med :D känns som att det var längesen jag hade riktigt roligt så jag hoppas det blir kanon! Har även beställt en ny gullig klänning, så jag hoppas den passar!!
 
Men nu ska jag nog se på film eller något sånt, sen sova. Ledig imorgon! Förutom träningen :) Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0