midsommarafton

Hej! Dagen består av tvätt, 50-års kalas och party med tjejerna! Blir nog en kanondag! Och eftersom att jag är så snäll så gick jag upp 7 imorse och tvättade åt jogge. Ska snart dra ner till tvättstugan igen och hänga upp all tvätt.

Sen ska jag hem, färga håret med en färgbomb och sen försöka hitta något att ha på mig. Ska på jogges mammas brors 50-års kalas, haha. Efter det ska jag hem igen och börja göra ordning mig igen för då kommer emma, julle, kricki och kanske madde till mig innan vi drar till stan. Så jag tippar på att det blir en bra dag ;)

Sen måste jag även säga att jag tycker om mina Alby tjejer sjukt mycket!! Snart vänder det förhoppningsvis för oss. Efter denna kanonmatchen! <3



En bild sen förra misdommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0